vrijdag 11 april 2014

Health | Lunchtip: paddenstoelen cheeseburger

MacDonalds, move over. 



Wat ik deed: ik grilde twee grote portebello paddenstoelen met een flinke scheut balsamico azijn en zout en peper. Daarop legde ik een champignonburger met pijnboompitten, gekocht bij de Marqt. Dit zette ik onder de gril, met tomaatjes en veganistische kaas. Vervolgens hoefde ik het geheel alleen maar af te maken met een flinke scheut truffelolie* en lekker veel rucola en basilicum. 

Geloof me: dit is een absolute must-try voor alle mushroom-holics zoals ik. Ik heb in geen tijden meer zo lekker geluncht. Eet smakelijk! 

* Truffelolie is duur, maar is de 'investering' zeker waard. Je hebt vaak maar een paar druppels nodig. Met een flesje van 10 euro doe ik vier maanden, en geloof me, ik gooi het op alles :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten